עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ספורט, בריאות וכושר
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

מה אתם צריכה לקבל מחברת המחשוב שלכם?

צוות האתר

כיום כאשר גם נסיעה באוטובוס מחייבת אותנו בתפעול של מחשבים ואפליקציות, שירותי מחשוב הפכו לצורך בסיסי בכל עסק. בין אם אתם מספקים שירותים אונליין ובין אם לא, אתם זקוקים למערכות מחשוב ,אחסון קבצים, גיבוי, אבטחת מידע, תמיכה טכנית ועוד. שירותי מחשוב לעסקים מאפשרים לכם לקבל מענה מקיף ומדויק לכל צורכי המחשוב שלכם מבלי להעסיק באופן ישיר טכנאי וללא רכישת ציוד מחשוב יקר. עם שירותי מחשוב ענן לעסקים אתם מאחסנים, מנהלים ומגבים את כל המידע שלכם ללא צורך בחדר שרתים. שירותי המחשוב הנכונים מסייעים בניהול אופטימלי של העסק ובו זמנית גם חוסכים לכם כסף.

מה זה עבודה בענן ולמי זה מתאים?

הענן הוא שרת חיצוני וירטואלי שמתחברים אליו באמצעות רשת האינטרנט. בכל מקום בו קיים חיבור אינטרנט תוכלו להתחבר אל השרת. בעלי עסקים מוצאים את שירותי הענן נוחים וחסכוניים. מחשוב ענן מאפשר עבודה מהבית או מכל מקום אחר. חשוב להדגיש שמדובר בשירות מחשוב מאובטח, הגישה אל הקבצים מוגנת עם סיסמה. אתם מחליטים למי לתת הרשאת גישה אל המידע שלכם. מחשוב ענן יהיה גם פתרון נהדר לגיבוי של מידע. אחסון של מידע על גבי שרת חיצוני נחשב בטיחותי וחכם.

תמיכה טכנית לעסקים

ביום בהיר אחד המחשב שלכם עלול להתקלקל, אתם תגיעו למשרד כמו בכל יום ולא תוכלו לעבוד. בהעדר יידע במחשבים תמצאו את עצמכם חסרי אונים. שירותי מחשוב שכוללים תמיכה טכנית נועדו לתת מענה למצבים כאלה בדיוק. התמיכה כוללת תחזוקה של מערכות המחשוב וטיפול תקלות בהשתלטות מרחוק או בהגעה אל המקום. על שירותי המחשוב להתאים לשעות הפעילות שלכם, למערכות המחשוב, לצרכים ולציפיות. קיימת אופציה של תמיכה טכנית למערכות המחשוב 24/7.

ניהול מערכות מידע

יש לכם מערכות מידע שאתם משתמשים בהן במטרה לייעל את העבודה ולשפר את התפוקה? על החברה שמספקת לכם שירותי מחשוב להיות מסוגלת לתמוך במערכות עם דגש על טיפול בתקלות. האפשרות לקבל את כל שירותי המחשוב הדרושים לכם במקום אחד חוסכת לכם זמן וכסף. את חברת המחשוב שלכם תבחרו על בסיס המלצות, יכולות, תחומי התמחות, התאמה לצרכי המחשוב שלכם. אל תתפשרו על פחות משירות מקצועי, אמין, אדיב ומהיר.חברת אקסיטו מקפידה על רמה גבוהה של מקצועיות ויחס אישי, יש לאקסיטו את היכולת לספק לכם את כל שירותי המחשוב הדרושים לעסק במקום אחד עם דגש על תמיכה טכנית, שירותי ענן, אבטחת מידע, ניהול מערכות מידע.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

רשת גידור

אחד מפתרונות הגידור הנפוצים ביותר הוא רשת גידור. אם אתם מחפשים גדר עמידה, נוחה להתקנה ולא יקרה – גדר רשת

קרא עוד »
דילוג לתוכן