עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ספורט, בריאות וכושר
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

פתרונות ייחודיים לכניסה מבוקרת

צוות האתר

בעל עסק או מוסד, מפעל או אפילו דיירי בניין מגורים משותף, המעוניינים להתקין מערכת בקרת כניסה ומתחילים לערוך בירורים רציניים בתחום, מגלים שישנם לא מעט אפשרויות מתקדמות ונוחות המיועדות בדיוק לכך, מגוון חברות והרבה פתרונות קלאסיים המיועדים לכל הצרכים העסקיים והפרטיים בתחום בקרת הכניסה והיציאה. דלתות נגישות במידת הצורך, מערכות מבוססות קוד או חיישן קרבה, זיהוי פנים, תשלום ועוד המון. אבל לא תמיד אתם מודעים לכך שיש עוד הרבה אפשרויות שלא כולם מכירים בתחום הכניסות האוטומטיות, וזה יכול להיות הרבה יותר מדויק עבורכם. ומה במקרה שבו יש לכם צורך ספציפי שלא מצאתם לו מענה בין הפתרונות המוכרים?

ספציפיות טכנולוגית

אוטומציות, וזאת חשוב לדעת באופן כללי, הן ניתנות לתכנות והגדרה במעט בלתי מוגבלים. פעמים רבות עסקים או משרדים שיש להם צרכים מעניינים אישיים, יכולים לפתור אותם באמצעות תכנות מעט שונה של המערכת. בשונה מכניסה מכנית פשוטה על גבי צירים שיש לה כללים ולא כל רצון ניתן להגשים בה, למשל- לא תוכלו לפתוח אותה מלמעלה למטה, לא תוכלו לצוות עליה להיפתח בשעות מסוימות, ועוד, מערכות אוטומטיות אינן מוגבלות בחומר או צורה כפי שהמציאות המיושנת הגבילה אותנו. לכן, לא תמיד כדאי לכם כבעלי עסק או בניין לרכוש מערכת כניסה אוטומטית סתם כך, פעמים רבות מומלץ לכם להתייעץ עם חברה מקצועית בתחום בעלת ניסיון של שנים מספיקות בתחום, לרוב היא תוכל להציג לכם פתרונות הרבה יותר מדויקים עבורכם כאשר תשמע את פרטי הצורך עליו אתם מדברים. ידעתם למשל שניתן להתקין מכשיר חיטוי ידיים אוטומטי בתוך בקרת הכניסה כך שלא ניתן יהיה לעבור ללא חיטוי? שניתן להתקין מערכת זיהוי פנים בכניסה? אבל זו באמת רק ההתחלה.

חובה או זכות

לפעמים כניסה אוטומטית היא חובה, למשל כאשר מדובר בעסק, בניין או מוסד שנדרשים על פי חוק להתקין דלתות נגישות שתיפתחנה מאליהן עבור בעלי מוגבלות שלא מסוגלים לפתוח אותה בכוחות עצמם, אבל לפעמים אין זו חובה אלא בחירה מושכלת של בעל העסק או בעלי הבניין. גם במקרה כזה וגם במקרה כזה, על פי רוב יהיו נתונים שוליים שמעולם לא חשבתם עליהם שתוכלו לפתור באמצעות המערכת הזו. למשל- שילוב כניסות לחניונים, עובדים מורשים ושאינם מורשים, בקרה על שעות העבודה של הצוות, זיהוי לקוחות חוזרים… אמרנו מספיק? עד שלא נשמע מה בדיוק הסיפור שלכם לא נוכל להציג גם את הפתרון הפרטי שלכם, אבל הוא מחכה לכם אצלנו ברום טכנולוגיות. מוזמנים לספר לנו על עצמכם, אנחנו נספר לכם עם הפתרון שלכם.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

ביטוח בנהריה

כאשר אנחנו יוצאים לנהיגה על הכביש, באופן טבעי אנחנו רוצים להרגיש ביטחון. כלומר, אנחנו רוצים לדעת כי לא משנה מה

קרא עוד »

קורס רוקחות טבעית

אנשים רבים יודעים כיום שברבים מהתכשירים לשימוש חיצוני, בפרט במוצרים הקוסמטיים, יש גם חומרים תעשייתיים מזיקים וחלקם אף חשודים כמסרטנים.

קרא עוד »
דילוג לתוכן