עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
לייף סטייל
מידע ומאמרים
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה
רפואה ובריאות
שיפוצים

עורך דין לרכישת דירה

צוות האתר

אם הגעתם לרגע בו אתם עומדים בפני קניית דירה, כנראה שעבדתם מאוד קשה וחסכתם במשך זמן רב כדי להגיע לרגע הזה. רכישת דירה היא עניין מורכב בכמה דרגות לעומת רכישת כל נכס אחר. מורכבות העניין נובעת לא רק מהסכום הגבוה אלא גם בשל הפרוצדורה הסבוכה הקשורה למקרקעין והבירוקרטיה הרבה שישנה בנושא. לכן, חשוב לפנות אל עורך דין לרכישת דירה כבר מהרגע בו ראיתם דירה שיש לה פוטנציאל ואתם רוצים להתקדם לקראת רכישתה. לפני ההחלטה הסופית לקנות אותה יש צורך לבצע לא מעט בדיקות לגביה, ולא רק בהיבט הטכני כמו בדק בית אלא חשוב לא פחות: בדיקות בהיבט המשפטי.

בדיקות שתבצעו בעזרת עורך דין לרכישת דירה לפני הקניה

כאמור, לפני ההתקדמות מול המוכר לכיוון רכישה, חשוב לבצע מספר בדיקות בהיבט המשפטי. כיוון שלא רק המוכר והקונה מעורבים בעסקת מקרקעין אלא גם גורמים נוספים כמו המדינה (רשות מקרקעי ישראל) והרשות המקומית, יש לבצע בדיקות הקשורות לגורמים אלה כמו האם המוכר אכן רשום כבעלי הדירה ברשות מקרקעי ישראל, האם הדירה אינה משועבדת, מעוקלת או שיש הערת אזהרה לגביה. מול הרשות המקומית תבדקו בעזרת עורך דין לרכישת דירה האם המוכר או בעלים קודם לא ביצע תוספות בניה שלא קיבלו אישור. זאת כדי שלא תגיעו למצב בו החריגות יתגלו כשאתם תהיו הבעלים. כל אלה הן בדיקות חשובות לפני שמתקדמים הלאה לעבר בדיקת החוזה וניהול מו"מ לגביו.

עורך דין מטעמכם גם לרכישת דירה מקבלן

לא רק ברכישת דירה יד שניה חשוב שתהיו מלווים ע"י עורך דין לרכישת דירה כבר מתחילת התהליך אלא גם ברכישת דירה מקבלן. ברכישת דירה מקבלן אמנם תקבלו דירה חדשה שרק נבנתה אך הקניה נעשית על הנייר כך שיש בה סיכון מסוים. אתם גם לא יודעים, במיוחד עם חוסר כוח האדם בענף הבניה שישנו היום, שלא יהיה איחור במסירת הדירה. עורך דין מטעמכם ידאג לכך שהחוזה מול הקבלן יהיה הוגן ויגן עליכם בכל מקרה של חריגה בלוח הזמנים או במצב בו מתגלה ליקוי בבניה.

משרד עו"ד פילביץ אבדייב מתמחה בליווי רוכשי דירות הן בעסקאות יד שניה והן ברכישות מול קבלן. כל רוכש מקבל ליווי מקצועי ויחס אישי. מוזמנים ליצור קשר.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן