עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ספורט, בריאות וכושר
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

קעקועים הם דרך נהדרת לבטא אומנות, אך יש להם גם שימושים אחרים. בעולם הרפואה למשל, קעקועים תלת מימדיים יכולים לשמש כדרך לשחזר חלקים בגוף שנהרסו בעקבות ניתוחים או מחלות, קעקועים גם משמשים כדי לכסות כוויות או סימני לידה וגם כדי לאחד גוון עוד כמו במחלת הויטליגו. מיקרופיגמנטציה, או הדמיית שיער, היא שיטה שנחשבת מעין קעקוע שיער לגברים או לנשים, שעוזרת למלא אזורים דלילים או קרחים בקרקפת ואפילו ליצור אשליה של שיער על ראש ללא שיער בכלל. הדמיית שיער יכולה להשלים גם אזורים אחרים כמו שיער הפנים ולהשוות לזקן מראה מלא יותר. כמו כן, מיקרופיגמנטציה משתמשת גם לטשטוש צלקות, כמו צלקות שנוצרו על הקרקפת בעקבות טיפולי השתלת שיער.

איך בעצם עובדת הדמיית שיער

המכשיר בו משתמשים עבור טיפולי המיקרופיגמנטציה מחדיר פיגמנט המיועד לקרקפת אל תוך השכבה החיצונית של העור, שיוצרות הדמיית זקיקי שיער. השיער הוא כמובן אינו שיער אמיתי, אך השיטה פועלת בצורה בה הדיו יוצר דפוסים כמעט זהים שנראים בדיוק כמו שיער מגולח, או מוסיפים נפח לשיער שכבר קיים. מסיבה זו, השיטה היא מעולה למשל, לגברים קירחים המעוניינים במראה של תספורת מגולחת, אך גם מצוינת עבור אנשים עם שיער דליל שרוצים שיער מלא יותר, אך אינם מסוגלים לכסות את האזורים הללו בעזרת דרכים אחרות. בנוסף לכך, בניגוד להשתלת שיער שדורשת קריטריונים מסוימים מהמטופלים, שכן, מדובר בפרוצדורה ניתוחית, הדמיית שיער מתאימה לכל אחד ואחת.

התקדמו גם אתם למיקרופיגמנטציה עוד היום

השיטה של הדמיית זקיקי שיער מתבצעת בשלושה עד ארבעה סשנים, שבמהלכם בונים צפיפות ומראה טבעי. חידוש ניתן לבצע אחת לשנתיים, שלוש ועם תחזוקה נכונה מצדכם, אפילו יותר. לכן, אם מאסתם בתרופות ותכשירים שלא עוזרים לכם, טיפולי השתלת שיער הם לא בשבילכם או שהם לא עבדו מספיק טוב עבורכם, ואתם רוצים להיפטר מהכובע שעל ראשכם בכל שעות היום, מיקרופיגמנטציה יכולה להיות השיטה המתאימה ביותר עבורכם. אם אתם מעוניינים לבצע הדמיית שיער ומחפשים מקום איכותי ואמין, שמודע לחשיבות המראה האסתטי הטבעי – מיקרו פוליק הוא עסק למיקרופיגמנטציה המספק מענה למגוון לקוחות מרוצים מזה 7 שנים. העסק ממוקם בקריית מוצקין ומשרת את תושבי הצפון, כמו גם, לקוחות מכל מקום אחר ששמעו עליו והגיעו מכל קצוות הארץ. במיקרו פוליק תזכו לא רק לטיפול מקצועי ומדויק, אלא גם לצוות אדיב עם תודעת שירות גבוהה ובלתי מתפשרת. מעוניינים לשמוע עוד? היכנסו לאתר ולרשתות החברתיות ותראו את התוצאות בעצמכם.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

קורס רוקחות טבעית

אנשים רבים יודעים כיום שברבים מהתכשירים לשימוש חיצוני, בפרט במוצרים הקוסמטיים, יש גם חומרים תעשייתיים מזיקים וחלקם אף חשודים כמסרטנים.

קרא עוד »
דילוג לתוכן