עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ספורט, בריאות וכושר
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

מתכת זה טוב אבל יש יותר טוב-ציפוי מתכות למפעל

צוות האתר

מתכת היא חומר נפוץ בתעשייה ויש לכם אינסוף סיבות מצוינות. ראשית, המתכת היא חומר לא יקר באופן יחסי, לעומת חומרים אחרים יקרים מאד, שיכולים להחליף אותה. שנית, משקלה הסגולי של המתכת אינו גבוה ביחס לחוזקה וזה מאפשר לנו להרכיב מכונות יעילות יותר ומתפקדות יותר. שלישית, המתכת היא בעלת תכונות ייחודיות כמו הולכת חשמל וחום, יכולת ריתוך קלה המקלה על חיבורים והרכבות במכונה, ובקיצור- נשאיר את זה לטכנאים של המפעל שלכם אבל כן נציין את הידוע זה מכבר- מתכת טובה למפעלים. אבל, לצד המעלות הרבות של המתכת שעשו אותה לשמישה ונפוצה בתעשייה, יש לה לא מעט חסרונות משמעותיים שאנו מחפשים להם פתרונות באופן קבע. ציפוי מתכת הוא הנפוץ מביניהם אבל יש לנו עוד מה להציע לכם.

ציפויים וחומרים חליפיים

ציפוי מתכת הוא תהליך שרבות מהמכונות זקוקות לעבור, כיוון שמרבית סוגי המתכות עלולות לקבל חלודה, כלומר להיאכל אט אט בתהליך קורוזיה פנימי, במגע עם חומרים שיש בהם חמצן למשל או חומרים אחרים נוספים. רעיון הציפוי הוא לבודד את המתכת הפנימית מן החומרים שצריכים לעבור במכונה באופן קבוע. יש לא מעט סוגי ציפויים וכדאי להתייעץ עם חברה מקצועית בתחום כדי לוודא שאתם בכיוון הנכון למפעל שלכם בהתאם למה שאתם מייצרים ולסוג המכונות שלכם. שימוש בחומרים חליפיים כמו למשל אלומיניום או טפלון הוא פתרון נוסף ויעיל, אם כי חלקי. שימוש בחלקים מבוססי תרכובת טפלון נפוצים בצינורות, אטימות וגם ציפויים. אצלנו ביורוסיל למשל תוכלו למצוא אפילו סרט איטום צנרת עשוי טפלון, מוצר ייחודי בהחלט שפותר לכם אינסוף בעיות. טפלון הוא נוגד מים, תוכלו לראות זאת אפילו על מחבת הטפלון שלכם בבית, הוא מייצר בידוד לא רע וביד עם עוד פתרונות אפקטיביים הוא מצוין לא רק לבעיית הקורוזיה אלא לעוד חסרונות מוכרים של מתכת.

שימוש בגומי בתעשייה

מוצרים עשויים גומי גם הם כמו המתכת נפוצים מאד בשל התכונות הייחודיות שלהם כמו עמידות לחום, גמישות ובידוד טוב. אבל גם הם עלולים להיפגע מקורוזיה ויש להם חסרונות רבים נוספים כמו למשל זיהום סביבתי ועוד. שימוש בגומי נפוץ למשל באיטום, אטם גומי יהיה יעיל במיוחד בגלל האלסטיות ויכולת ההצמדות שלו, אבל חשוב לדעת לעשות בו שימוש נבון בנקודות הנכונות שלא יפגעו ברבות הימים במכונות או בסביבה. עם הניסיון שלנו ביורוסיל יש לנו את הפתרונות הטובים ביותר בשבילך, חבל לעבוד קשה. דבר איתנו.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

קורס רוקחות טבעית

אנשים רבים יודעים כיום שברבים מהתכשירים לשימוש חיצוני, בפרט במוצרים הקוסמטיים, יש גם חומרים תעשייתיים מזיקים וחלקם אף חשודים כמסרטנים.

קרא עוד »
דילוג לתוכן