עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
חוקרים פרטיים
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ספורט, בריאות וכושר
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רכב ותחבורה
רפואה ובריאות
שיפוצים

מצלמת אבטחה נסתרת

צוות האתר

אבטחה מלאה של מתחם דורשת גם מצלמות גלויות וגם מצלמות נסתרות. מצלמת אבטחה נסתרת אידאלית גם בעבור פיקוח על המתרחש בעסק או בבית וגם כאמצעי הגנה. הבחירה במצלמה נסתרת מבטיחה שאיש לא יידע שאתם מצלמים את המתחם ועוקבים אחר המתרחש בו. מצלמות סמויות מצליחות לתעד מעשי ונדליזם, מעשי אלימות ושאר פעולות חשודות. חברת א.מ מערכות אבטחה מציעה כמה דגמים של מצלמות אבטחה נסתרות עם חיבור לחשמל וגם ללא. בהתאם לצורך אפשר להתקין מצלמה נסתרת אלחוטית בעינית של הדלת. אם אתם מחפשים חברת אבטחה מקצועי ומנוסה שיודעת להתאים לכל אחד את המצלמה המתאימה לו – חייגו אל א.מ מערכות אבטחה.

איזו מצלמת אבטחה נסתרת מתאימה למקומות עבודה?

התקנת מצלמות היא דבר שבשגרה במקומות עבודה. בעלי עסקים זקוקים למצלמות לטובת פיקוח על הנעשה ומעקב אחר ניסיונות פריצה. אם אתם חושדים שאחד העובדים גונב ציוד או כסף מהעסק – מצלמת אבטחה נסתרת תגלה לכם מה בדיוק מתרחש בכל רגע נתון. מיקום נכון של המצלמה חיוני לקבלת תמונה מלאה. כמו כן, חשוב לבחור בסוג מצלמה שעונה לצרכים ולציפיות שלכם. קיימות מצלמות אבטחה בכמה גדלים וגם דגמים שכוללים גם מכשיר הקלטה.

מצלמת אבטחה גלויה או נסתרת, מה עדיף?

הבחירה של רוב האנשים היא גם מצלמת אבטחה נסתרת וגם מצלמת אבטחה גלויה. מצלמות גלויות גורמות לאנשים לשנות את ההתנהגות שלהם. כך למשל, עובד שגונב מהעסק יעשה זאת מבלי לחשוף את עצמו למצלמה גלויה. במצלמה הנסתרת אי אפשר להבחין ואתם מקבלים כך נתונים מלאים אודות המתרחש. מצלמת אבטחה נסתרת נועדה גם להשלים את פעולת המצלמות הגלויות וגם לתת מענה במקרים נקודתיים של חשש לגניבה או פגיעה בבית ובעסק. אפשר להסתיר בקלות מצלמות אבטחה בכל חדר. מצלמה נסתרת מסוג ראש סיכה ניתן להתקין בתוך גלאי עשן, תיק, ספרינקלרים, ארון בגדים וכן הלאה. קיימת גם אופציה של חיבור בין המצלמה לבין הטלפון החכם לצפייה ומעקב בשידור חי. אם אתם זקוקים למצלמת אבטחה חברת א.מ. מערכות היא המקום בו תמצאו את המצלמה המתאימה לכם בדיוק.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

דילוג לתוכן