עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
לייף סטייל
מידע ומאמרים
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה
רפואה ובריאות
שיפוצים

תל אביב היא אחת הערים הגדולות ביותר בישראל, וככזו, מספר התושבים המתגוררים בה גם כן גדל משנה לשנה. מאותה הסיבה, ההיצע של דירות למגורים גדל גם הוא ופרויקטים חדשים לבנייה, כמו גם יישום של פרויקטים להתחדשות עירונית, נערכים בעיר לשם הקצאת מקומות מגורים רבים יותר. עם זאת, עם כל כך הרבה דירות שדומות אחת לשנייה, ואפילו, אותם המקומות בהם אנשים המתגוררים בעיר עורכים קניות, בעלי הבתים שירצו להוסיף מהסגנון האישי שלהם ימצאו שהמשימה אינה פשוטה. עבודה עם מעצבת פנים בתל אביב, עם בקיאות בכל הטרנדים החשובים של עולם העיצוב ועם הידע המתאים לגבי איזון המרחב הביתי, יכולה להעביר את הדירה טרנספורמציה מדהימה.

למה לעבוד עם מעצבת פנים בתל אביב

מעצב או מעצבת פנים בתל אביב יודעים קודם כל ליצור הרמוניה בבית – עיצובים שנעשים בצורה עצמאית יכולים להיות נהדרים, אך יכולים אולי גם להיות מגושמים וליצור אווירה שלא תרצו בבית מבלי להתכוון לכך. חסימת האור הטבעי עם רהיטים גדולים מדי במקומות מפתח יכולים ליצור חשיכה ולהוביל לירידה באנרגיה ובמצב הרוח, כמו גם למנוע ניצול מקסימלי של אור השמש והתייקרות של חשבונות החשמל. כמו כן, שילוב לא נכון של צבעים, כמו צבעים מרגיעים מדי או שאינם נעימים לעין לאורך זמן בחדר העבודה, צבעים בוהקים בחדר השינה, או ריכוז גדול מדי של צבע אחד, יכולים לשנות את מטרת החדר ולשבש את זרימת האנרגיה בו.

בחרו לעבוד עם המעצבים הטובים ביותר במרכז

חשוב לבחור את מעצב הפנים בקפידה – הביטו בפרויקטים קודמים וקבעו פגישת ייעוץ כדי להבין אם המעצב מבין את הראש ושלכם ואת החזון העיצובי שלכם עבור הנכס, כדי לוודא שתהיו מרוצים בסיום הפרויקט. מעוניינים לעבוד עם מעצבת פנים בתל אביב, בעלת ניסיון בפרויקטים מהשורה הראשונה? הכירו את הסטודיו אודליה ברזילי עיצוב ואדריכלות פנים. אודליה לקחה חלק בפרויקטים רבים בהם עיצבה נכסים עבור בכירי התעשייה במשק האישי והציבורי, תוך שמירה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר. שיחה אחת עם אודליה מספיקה כדי להציג את הידע והניסיון הרב שלה בעולם העיצוב והסטיילינג, ואת האמנות שהיא יוצרת בעזרת החזון והתקציב שתגדירו עבורה. פנו אליה ולא תתחרטו.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

הסכם חלוקת עיזבון

נכסיו של אדם שהלך לעולמו מחולקים על-פי צוואה שהשאיר. בהיעדר צוואה, החלוקה תתבצע בהתאם לכללים המפורטים בחוק הירושה – אבל

קרא עוד »

אשפוז פסיכיאטרי פרטי

מצבים נפשיים מורכבים במיוחד זקוקים לתהליך טיפול צמוד המלווה בהשגחה רפואית פסיכולוגית ופיזית, הדורשת אשפוז. אמנם מעדיפים תמיד להימנע מכך,

קרא עוד »

מדפסת משולבת

השגרה היומיומית האינטנסיבית מאתגרת ולא פשוטה ולא בכדי תמיד יהיה מי שיחפש לקצר דרכים או להפוך את משימות היומיום ליותר

קרא עוד »
דילוג לתוכן