עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
בנייה ונדלן
זירת המומחים
חוק ומשפט
מידע ומאמרים
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה
רפואה ובריאות
שיפוצים

למה מומלץ להשתמש באיסכורית מבודדת?

צוות האתר

המונח איסכורית קיבל מגוון משמעויות במהלך השנים, אך במקור הוא התייחס למוצר המיוצר מיריעות פח מגולוון שנצבעו ולאחר מכן מגולגלים לקבלת טרפזים לאורכם ליציבות מבנית. בגלל היתרונות השונים של איסכורית מבודדת, יריעות אלה מהוות חלופה בטוחה לאסבסט ורואים שימוש נרחב בה בתעשיית הבנייה. חברת 'גגות ובנייה קלה' מתמחים מזה 15 שנה בפינוי גגות אסבסט וביצוע עבודות בניה קלה מאיסכורית היציבה והעמידה. יריעות אלו זמינות במגוון רחב של גדלים, צבעים וצורות; עם זאת, הסידור הנפוץ ביותר כיום הוא תבנית טרפז, המאפשר לערום את היריעות בצורה חופפת כדי להשיג איטום ויציבות מיטביים.

איסכורית מבודדת – מהי מטרת השימוש בחומר זה?

איסכורית מבודדת מגיעה במגוון צורות, כל אחת עשויה בשילוב ייחודי של חומרים מבודדים. אם אתם צריכים חומר מבודד שיכול לעמוד בחום גבוה ולהיות חסין אש, מילוי של צמר סלעים דחוס הוא בחירה טובה. יריעות אסכורית עם בידוד של צמר סלעים דחוס אידיאליות לשימוש במבנים מסחריים וציבוריים בגלל החומר מעכב בעירה. ישנן גם יריעות איסכורית  עם המבודד התרמי היעיל ביותר, קצף פוליאוריטן. את היריעות ניתן להזמין במגוון רחב של מידות עובי ורוחב.

בנייה מהירה וקלה עם איסכורית מבודדת

אם אתם זקוקים למבנה בבניה קלה לוחות איסכורית מבודדת יכולה לשמש אתכם במגוון רחב של תעשיות לרבות חקלאות, בנייה למגורים ומבני מסחר ותעשייה ברחבי הארץ. למרות שאיסכורית מבודדת יקר יותר מחומרים אחרים, יש לה כמה יתרונות והיא מעלה את ערך המוצר. היא הופכת את הבנייה עם החומר למהירה וקלה. בגלל איכויות הבידוד שלהן, לוחות איסכורית מבודדת מפחיתים את צריכת האנרגיה ועלויות החימום או הקירור, כתוצאה מכך, בניה זו נחשבת לבנייה ירוקה.

היריעות המיוחדות והחומר עצמו מעניקים לאיסכורית יתרונות רבים:

  • יחס משקל/חוזק גבוה מאוד וחוזק מבני לכל אורכו של הלוח.
  • התהליך שעובר הלוח והצבע המיובש בתנור שמכסה את היריעות מספקים למוצר עמידות רבה יותר בהשוואה לחומרי גלם אחרים.
  • בהשוואה לחומרי גלם אחרים יריעות איסכורית קלות משקל.
  • בהשוואה לחומרים אחרים, תהליך ההתקנה וההרכבה של האיסכורית הוא פשוט ביותר. כל מה שאתם צריכים זה מקדחה ואת הברגים הנכונים.

אם אתם זקוקים לחומר איכותי שיספק לכם בידוד, אטימות ועמידות לאורך זמן, צרו קשר עם 'גגות ובנייה קלה' – 054-8877-070 והם ישמחו להתאים עבורכם יריעות איסכורית עם חומר הבידוד המתאים.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

הסכם חלוקת עיזבון

נכסיו של אדם שהלך לעולמו מחולקים על-פי צוואה שהשאיר. בהיעדר צוואה, החלוקה תתבצע בהתאם לכללים המפורטים בחוק הירושה – אבל

קרא עוד »

אשפוז פסיכיאטרי פרטי

מצבים נפשיים מורכבים במיוחד זקוקים לתהליך טיפול צמוד המלווה בהשגחה רפואית פסיכולוגית ופיזית, הדורשת אשפוז. אמנם מעדיפים תמיד להימנע מכך,

קרא עוד »

מדפסת משולבת

השגרה היומיומית האינטנסיבית מאתגרת ולא פשוטה ולא בכדי תמיד יהיה מי שיחפש לקצר דרכים או להפוך את משימות היומיום ליותר

קרא עוד »
דילוג לתוכן