עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
חוקרים פרטיים
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ספורט, בריאות וכושר
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רכב ותחבורה
רפואה ובריאות
שיפוצים

טכנולוגיית גלי רדיו מה היא?

צוות האתר

במשך זמן רב, קוסמטיקאים השתמשו עם מכשיר אינפרא אדום לפנים. כיום החידוש בעולם הקוסמטיקה הוא שימוש בטכנולוגיית גלי רדיו כדי להצעיר את עור הפנים ולתקן קמטים. טכניקת גלי רדיו כוללת חדירה לדרמיס ולאפידרמיס של העור עם זרם חשמלי מתחלף בתדירות גבוהה. כצורה בלתי נראית של מזותרפיה פנימית, טיפול בגלי רדיו מחמם וממריץ את שכבות העור והאפידרמיס של העור. ייצור קולגן וסיבים אלסטיים חדשים, כמו גם תהליך התחדשות העור, הם התוצאות של טיפול זה.

באילו דרכים עוזרת אנרגית RF לטיפול פנים?

התחדשות תאי קולגן נגרמת על ידי המרה של אנרגיית תדר רדיו (RF) לאנרגיה תרמית קינטית באמצעות התנגדות הרקמות הקיימת בשכבות העור. פגיעה מינימלית ברקמת העור נגרמת על ידי טיפולים בגלי רדיו מכיוון שהם משתמשים בזרם חשמלי במקום באור. מכשירי מיצוק עור בתדר רדיו (RF) בטוחים לשימוש בכל גווני וסוגי העור מכיוון שהם אינם מכוונים למלנין של העור. ניתן לראות הבדל חד משמעי של טיפול גלי רדיו לפנים לפני ואחרי הטיפול הראשון.

מיצוק הפנים והצוואר

עדויות מצביעות על כך שטיפולי רדיו יכולים להקל על הופעת קמטים ועור שקוע בצוואר ובפנים. מבלי לפגוע בעור, גלי רדיו יכולים להחליק קמטים וקמטוטים. בדומה לאופן שבו RF ממצק עור בחלקים אחרים של הגוף, הוא ממצק את העור בפנים ובצוואר על ידי גרימת התכווצות של קולגן. התהליך עובר ללא כאבים. מדובר בחלופה נוחה וזמינה לטיפולים פולשניים למתיחה העור.

הטכנולוגיה של AIGAIN– כשיר אנטי אייג'ינג ביתי

העיצוב החדשני של מכשיר ה-AIGAIN מאפשר לאנרגיית גלי הרדיו לחדור עמוק לתוך שכבות העור באמצעות ארבע אלקטרודות קטנות ונפרדות. אנרגיית תדר רדיו (RF) יכולה לחמם את העור על ידי חדירת שכבת העור והגעה גם לשכבות העור העמוקות יותר. ייצור תאי הקולגן מוגבר על ידי אנרגיה זו, הגורמת לעור למיצוק ולהתחדש. חידוש תאי הקולגן מתרחש במהלך הטיפול, אשר לא רק מתקן את הנזקים הישנים של העור אלא גם מחזק, ממצק, מחדש, מותח ומשפר את מרקם העור, ומעניק לעור מראה צעיר יותר. כשאתם ממשיכים להשתמש במכשיר כחלק משגרת הטיפוח היומית שלכם, תאי הקולגן של העור שלכם ימשיכו להתחדש. טיפול אנטי אייג'ינג נהדר המייצר מראה צעיר במהירות ובהדרגה הוא התחדשות תאים, אשר מביאה לחידוש והתחדשות העור. השילוב של טכנולוגיית ה-AI  במכשיר ה-AIGAIN מאפשר למכשיר לבצע טיפולים 'חכמים' אשר מותאמים באופן אישי לעור שלכם. זה הזמן להתנסות במכשיר המתקדם ביותר בשוק, ולקבל עור צעיר ובריא לתקופה ארוכה!

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

הכנת תכשיטים

תכשיטים יכולים לעשות את ההבדל בין הופעה חיצונית רגילה ושגרתית לבין הופעה שהיא וואו, שיש בה טאץ' מיוחד שאי אפשר

קרא עוד »

הסכם חלוקת עיזבון

נכסיו של אדם שהלך לעולמו מחולקים על-פי צוואה שהשאיר. בהיעדר צוואה, החלוקה תתבצע בהתאם לכללים המפורטים בחוק הירושה – אבל

קרא עוד »

מעבדה עד הבית

הקלות שמספקת האפשרות להזמין בדיקות מעבדה עד הבית היא אחד היתרונות העיקריים של שירות זה. אנשים כבר לא צריכים לקבוע

קרא עוד »
דילוג לתוכן