עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
חוקרים פרטיים
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ספורט, בריאות וכושר
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רכב ותחבורה
רפואה ובריאות
שיפוצים

תקן 1001 מחייב התקנה של מערכות שחרור עשן במטרה להגן על הציבור ולצמצם פגיעה בנפש בזמן שריפה. מערכת של חלונות שחרור עשן פועלת באופן אוטומטי בשעת התפרצות האש. מנוע מוצמד אל כל חלון בכדי להבטיח פתיחת אוטומטית בשעת סכנה. החלונות נפתחים מעצמם או בלחיצת כפתור במטרה לאוורר את המתחם ולפזר את העשן על מנת לאפשר לשוהים במקום להתפנות. בשעת שריפה נפלטים אל האוויר גזים רעילים שגורמים לקריסה של הראות ואבדן הכרה, מערכות שחרור עשן נועדו להפחית את כמות העשן לצמצום הפגיעה בנפש. מעוניינים בהתקנת מערכת פינוי עשן בהתאם לתקן? חברת ס.א.א היא הכתובת למערכות מתקדמות שתואמות את המאפיינים של המבנה ואת דרישות החוק. עם הצוות המקצועי של ס.א.א אתם יכולים לישון בשקט בידיעה שהותקנה אצלכם מערכת פינוי עשן יעילה, עמידה וקלה לשימוש.

חשיבות של חלונות שחרור עשן

מערכות לשחרור עשן נועדו למנוע הצטברות של עשן בתוך מבנה. הפיזור של העשן מאפשר גם פינוי עצמאי מהיר של המתחם וגם פינוי נפגעים יעיל. חלונות שחרור עשן יש לחבר אל מערכת מרכזית שמעבירה את פקודת ההפעלה האוטומטית בשעת שריפה. שימו לב, בהתאם לצורך קיימת גם אופציה של הפעלה ידנית. שימו לב, בשל הנטייה של חום ועשן לעלות למעלה נהוג למקם חלונות שחרור עשן בגובה המבנה. אלו הם חלונות שנשמרים סגורים בשגרה ונפתחים רק בשעת התפרצות אש. את כמות החלונות וגודל החלונות קובעים בהתאם לגודל של החלל.

איזו מערכת שחרור עשן נחשבת לטובה ביותר?

לא ניתן להגדיר מערכת שחרור עשן אחת כטובה ביותר, התייעצות עם מומחה מערכות פינוי אש היא המפתח לבחירה במערכת המתאימה ביותר למאפייני המתחם. המטרה לשמה אנו מתקינים חלונות שחרור עשן היא פינוי יעיל ומקסימלי של עשן בשעת סכנה. התאמה בין מידות החדר לבין מספר החלונות הכרחית. פרט לחלונות שחרור עשן ניתן להתקין גם מפוחים לשחרור עשן או כיפות לשחרור עשן. חשוב לציין שדגמים מסוימים של חלונות שחרור עשן מסוגלים לשמש בשגרה כחלונות רגילים לכל דבר. חברת ס.א.א מציעה כמה פתרונות פינוי עשן, חייגו עכשיו להתקנת מהירה ומקצועית בהתאם לתקן.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

הכנת תכשיטים

תכשיטים יכולים לעשות את ההבדל בין הופעה חיצונית רגילה ושגרתית לבין הופעה שהיא וואו, שיש בה טאץ' מיוחד שאי אפשר

קרא עוד »
דילוג לתוכן