עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ספורט, בריאות וכושר
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

בקצרה על בודפשט וכל מה שמעניין בעיר

צוות האתר

בודפשט בהונגריה הוקמה ב-1873 כתוצאה ממיזוג של שתי ערים עתיקות: פשט השוכנת על הגדה המזרחית של הדנובה ובודה במערבה. כיום בודפשט היא אחת הבירות היפות באירופה, המדורגת בשורה אחת עם וינה, פראג ואפילו פירנצה. יש כאן מספר מדהים של מקומות מעניינים מרוכזים, אז עדיף להקדיש כמה ימים להכרת העיר הזו – במיוחד שהמסעדות, המלונות ומרחצאות המרפא של בודפשט מזמינים אתכם להישאר כאן זמן רב יותר. מדובר בעיר שמציעה מגוון אטרקציות בבודפשט לזוגות אוהבים, כך שתוכלו להנות אחד מהשני וגם מהנופים והבילוי המיוחד בעיר.

נקודות ציון פופולריות לביקור בבודפשט

נקודות מעניינות על מפת בודפשט ניתן למנות לאורך זמן: מבצר הדייגים, בזיליקת סנט סטפן, בתי הכנסת של הרובע היהודי, בניין הבנק הלאומי בסגנון אר-נובו, פארק מרגרט איילנד, גשרים, רובע בארוק, ארמונות רחצה, כנסיות, פסלים ועוד… ואפילו תחבורה מקומית היא אטרקציה ייחודית: החשמליות של בודפשט והן מערכת המטרו של העיר שהיא העתיקה ביותר ביבשת אירופה. מיטב הפנורמות של העיר נפתחות במהלך סיורים בבודפשט מרציפי התצפית של מבצר בודה ומבצר הדייגים, מחלונות הפוניקולר, מהגשרים על הדנובה ומסיפון במהלך השייט בנהר.

מעיינות תרמיים וריפוי הגוף והנפש

בודפשט היא בירה ייחודית, עשירה במעיינות תרמיים. מתוך 27 מרחצאות, 13 הן טיפוליות: הביקור בהן מומלץ למי שסובל ממחלות של מערכת השלד, השרירים והמפרקים וכן לצורך החלמה מפציעות וזעזועים עצביים. מרחצאות רבים ממוקמים במבנים היסטוריים אלגנטיים, עם כל התשתית הנדרשת. לדוגמה, המרחצאות התרמיים הגדולים באירופה של Széchenyi כוללים 11 בריכות מרפא, מספר סאונות וחדרי אדים, בריכות חיצוניות עם מים חמים, בהן ניתן לשחות גם בחורף, חדרי עיסוי, אמבטיות בוץ וכו'.

בידור ובילוי פעיל

בודפשט היא גן עדן אמיתי לרוכבי אופניים: שבילי אופניים מסומנים בכל מקום – לאורך כבישים ובפארקים. אם אחרי טיולים, רכיבה על אופניים וביקור במרחצאות אתם עדיין מלאי אנרגיה, ברוכים הבאים לאחד ממועדוני הלילה של בודפשט. תמיד ניתן למצוא מועדונים עם מוזיקה וקוקטיילים מצוינים.

בנוסף ישנם כ-3,000 מוסדות מזון בבודפשט, שיאפשרו לכם לקבל את התמונה השלמה ביותר של המטבח ההונגרי הלאומי. בעיר יש הרבה בתי קפה רחוב וברי יין, שבהם המקומיים עצמם אוהבים לבלות.

עם ילדים תוכלו ללכת לפארק המים Aquaworld, ארמון הפלאים המדעיים "Chodak Palotaya", הטרופיקריום עם מספר עצום של דגים צבעוניים, גן החיות העתיק ביותר באירופה. כל המשפחה יכולה לרכוב על אופניים ברחבי האי מרגרט, לשחות בבריכת השחייה החיצונית Palatinus, או לצאת לטיול ברכבת לילדים.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

מעבדה עד הבית

הקלות שמספקת האפשרות להזמין בדיקות מעבדה עד הבית היא אחד היתרונות העיקריים של שירות זה. אנשים כבר לא צריכים לקבוע

קרא עוד »
דילוג לתוכן