עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
בנייה ונדלן
זירת המומחים
חוק ומשפט
מידע ומאמרים
עסקים מקומיים
פרסום עסקים
קהילה
רפואה ובריאות
שיפוצים

אשפוז פסיכיאטרי פרטי

צוות האתר

מצבים נפשיים מורכבים במיוחד זקוקים לתהליך טיפול צמוד המלווה בהשגחה רפואית פסיכולוגית ופיזית, הדורשת אשפוז. אמנם מעדיפים תמיד להימנע מכך, מתוך הבנה שעל פי רוב אורח חיים נורמטיבי תומך יותר מכל מחזרה לשגרת חיים, אולם במקרים של סיכון עצמי, סיכון סביבתי, במקרים הדורשים תהליך צמוד הכולל טיפול תרופתי מורכב, ובעוד שורה של אבחנות פסיכיאטריות מסוימות, אין מנוס מכך. במצבים אלו, על פי רוב ממליצים בעלי הניסיון המר לא להסתמך על אפשרויות האשפוז הציבוריות ולהעדיף ככל שניתן אשפוז פסיכיאטרי פרטי. למה? בצוות של רוח ים, קבוצת מרכזי אשפוז חליפיים למטופלים פסיכיאטריים המציעה מגוון אפשרויות אשפוז פסיכיאטרי פרטי למצבים שונים ברחבי הארץ, יודעים היטב מדוע הציבור בוחר כל עוד ניתנת לו האפשרות- לאשפז את יקיריו במחלקות כמו הבתים המאזנים של רוח ים.

יתרונות אשפוז פסיכיאטרי פרטי

אשפוז פסיכיאטרי פרטי גובה בצידו עלות שאינה מצויה תמיד באפשרות המטופל, במיוחד כאשר על פי רוב מדובר במצבים אקוטיים כאלו שבתקופה האחרונה מנעו ממנו לעבוד ולהשתכר, ותקופת האשפוז כמובן שלא תאפשר לו זאת. אולם כיום יחד עם קצבאות הביטוח הלאומי והסיוע הסביבתי ניתן בהחלט להתמודד עם זה, וכאשר חושבים על היתרונות הבלתי מבוטלים של אשפוז פסיכיאטרי פרטי מוכנים להשקיע בכך אפילו יותר. מתוך הנחה שלאשפוז מגיעים מצבים קיצוניים שלא נמצא להם פתרון בתחומים הבסיסיים יותר של הפסיכיאטריה ולא נותר מנוס מלבד האשפוז, הרי שיש צורך במקצועיות גבוהה, שימת לב מעמיקה לפרטי המקרה, וצוות הוליסטי רב תחומי שישלב ידיים בעבודה משותפת. אין מדובר ביכולות קלאסיות שניתן למצוא במחלקות רפואיות ציבוריות. אבל יש משהו עמוק מעבר לכך.

יתרון האנושיות- מעל לכל

במיוחד ברוח ים, אפשר לראות בעיניים את ההבדל המדהים בין תהליך הטיפול המתבצע בבתים המאזנים שלנו לאלו המתרחשים בפסיכיאטריה הציבורית. בשונה מהמחלקות הפסיכיאטריות הכלליות, כל בית מאזן מבין אלו של רוח ים זוכה לרמת אירוח גבוהה, שניתן להגדירה כמלונאית כמעט. ההבדל בגישה המכבדת, היוקרתית והאנושית, מעניק למאושפזים את התחושה האנושית שכה חסרה במחלקות הציבוריות, את הכבוד העצמי הבסיסי, ואת הכוחות להתחזק ולעזור לעצמם.

אל תותפשרו כשמדובר בנפש שלכם. צרו איתנו קשר עוד היום לייעוץ ראשוני וליווי צמוד.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

מדפסת משולבת

השגרה היומיומית האינטנסיבית מאתגרת ולא פשוטה ולא בכדי תמיד יהיה מי שיחפש לקצר דרכים או להפוך את משימות היומיום ליותר

קרא עוד »
דילוג לתוכן