עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
חוקרים פרטיים
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ספורט, בריאות וכושר
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רכב ותחבורה
רפואה ובריאות
שיפוצים

איך פותרים בעיות איטום מבפנים

צוות האתר

בעיות איטום הן צרה צרורה, קל לדחות שוב ושוב למחר את הטיפול בבעיה. תהיו אתם חכמים יותר, חייגו עוד היום אל מומחה איטום ותחסכו לעצמכם זמן וכסף. אפשר, כדאי וצריך לאטום מפני חדירת מים את כל סוגי המבנים. איטום גגות במרכז מתבצע בכמה שיטות תוך התאמה לתנאים בשטח. איטום של קירות מבצעים גם מבפנים וגם מבחוץ. טכנולוגיה חדישה הופכת את מלאכת האיטום לפשוטה, מהירה, יעילה וחסכונית יותר.

איטום דרך קיר פנימי

יש אצלכם בעיית רטיבות בקיר חיצוני ללא כל אפשרות גישה? טכניקת איטום שלילי מאפשרת לנו לאטום מחדש קיר חיצוני מבפנים. איטום שלילי עולה על הפרק כאשר יש צורך לאטום מחדש קירות של מרתף, חניון תת קרקעי, מקלט. האיטום השלילי מונע המשך חדירת מים אל תוך הקירות אך אינו נותן מענה למים שכבר קיימים בתוך הקירות. כאשר ניתן לבצע איטום ישירות בקיר חיצוני נעדיף לבצע איטום חיובי שנחשב יעיל יותר בהשוואה אל איטום שלילי. את האיטום השלילי מבצעים באמצעות מריחה והזרקה של חומרי איטום, יהיו מקרים בהם יהיה צורך גם בהתקנת יריעות ביטומניות.

איך בוחרים נכון חברת איטום מבנים?

על מנת להיות רגועים בידיעה שבחרתם נכון חשוב לשים לב לפרטים הבאים : וותק בתחום, חוות דעת והמלצות, שימוש בחומרי איטום עם תו תקן, תעודת אוטם מורשה מטעם מכון התקנים, תקופת אחריות. חשוב לוודא גם בחירה בחברת איטום גגות במרכז שמקפידה לעבוד על פי תקנות הבטיחות וממחייבת לכיסוי ביטוחי מלא בעבור העובדים שלה, נזק שייגרם לכם ונזק לצד ג'. על חברה לאיטום גגות להציג בפניכם גם תעודת אוטם מורשה וגם תעודת הסמכה לעבודה בגובה. תעודת אוטם מורשה מטעם מכון התקנים מעידה על הסמכה ומקצועיות. חוות דעת של לקוחות קודמים הן כלי שימושי לבחירה חכמה של אנשי מקצוע, אל תוותרו על בחינת המלצות עם דגש על מועד מתן ההמלצה וזיהוי הגורם שעומד מאחוריה. כמו כן, אל תשכחו לשאול מהי תקופת האחריות של החברה לעבודת האיטום ומה כלול בה.

איזו שיטת איטום מתאימה לי?

בהעדר יידע מקצועי לא תוכלו לדעת איזה חומר איטום ישיג עבורכם את התוצאות הטובות ביותר. חשוב מאוד לבחור נכון בטכניקת איטום שתואמת את חומרי האיטום הקיימים. עבודת הכנה יסודית הכרחית גם כן לאיטום אפקטיבי. מעוניינים בעבודות איטום שלילי / חיובי לקירות או איטום גגות במרכז הארץ? איטום מבנים הוא תחום ההתמחות של חברת איטומים, הצוות המקצועי מונה קבלני איטום מהטובים בארץ כולל ליווי צמוד של מהנדס בניין, החברה משתמשת רק בחומרי איטום איכותיים ותקניים, צרו קשר לקבלת הצעת מחיר משתלמת.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

הסכם חלוקת עיזבון

נכסיו של אדם שהלך לעולמו מחולקים על-פי צוואה שהשאיר. בהיעדר צוואה, החלוקה תתבצע בהתאם לכללים המפורטים בחוק הירושה – אבל

קרא עוד »

מוסכי שירות מוסמך

כדי לשמור על סטנדרט במוסכים יש דבר שנקרא מוסכי הסדר, הם חיוניים לשמירה על תקינות וביצועי הרכב. מוסכים אלו עומדים

קרא עוד »
דילוג לתוכן