עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ספורט, בריאות וכושר
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

סדנה זוגית ליום נישואין

צוות האתר

אחד הימים החגיגיים בחייו אם לא החגיגי ביותר בחייו של זוג הוא החתונה. זהו אירוע בלתי נשכח וייחודי עבור כל זוג. לכן, גם יום הנישואין, אותו "יום הולדת" לחיבור הרשמי בין בני הזוג גם הוא יום חגיגי שנשאר כזה למשך שנים. בתור יום כזה, בני הזוג מחפשים דרך לחגוג אותו באופן חגיגי וייחודי. לעיתים יציאה למסעדה עונה על הצורך ולעיתים הם מחפשים דרך מיוחדת יותר שתשבור את השגרה ולא רק תציין את היום בו נישאו. סדנה זוגית ליום נישואין המבוססת על ריקוד היא דרך נהדרת לחגוג את היום המיוחד. שיעורי ריקוד פרטיים בהם בני הזוג ילמדו סגנון ריקוד לבחירתם כמו טנגו, סלסה, ולס או כל סגנון אחר, ותועבר בדרך כיפית ומלאה בצחוק ושמחה היא דרך מעולה לחגוג יום נישואין ואירוע מיוחד אחר.

סדנה זוגית ליום נישואין- מתנה נהדרת להורים

לא רק עבור בני הזוג מדובר על יום מיוחד. כאשר המשפחה מתרחבת וישנם ילדים, גם עבורם יום הנישואין של הוריהם הוא יום מיוחד, במיוחד יום נישואין עגול או חתונת כסף ובהמשך גם זהב. גם הילדים מחפשים מתנה מיוחדת להוריהם כדי לתת להם לחגוג באינטימיות את יום הנישואין. לכן, סדנה זוגית ליום נישואין מוזמנת פעמים רבות דווקא ע"י הילדים שרוצים להפתיע את הוריהם במתנה שאינה שגרתית ותיתן להם זמן איכות ביחד ולא עוד חפץ, יקר ככל שיהיה. הריקוד נשאר עם ההורים לאחר הסדנה ופעמים רבות משיעור ריקוד חד פעמי מתפתח תחביב משותף שנשאר איתם למשך שנים.

שיעורי ריקוד ליום נישואין

סדנה זוגית ליום הנישואין הכוללת שיעורי ריקוד, צריכה להיות מוזמנת מחברה שעוסקת בעולם הריקוד, חיה ונושמת אותו – כמו חברת שוגרדאנס בניהולו של אבי, שרקד בלהקות מקצועיות כמו בת דור וענבל, השתתף בתחרויות וגם מלמד ריקוד. שוגרדאנס מציעים שיעורי ריקוד ליום נישואין, במסגרתם, מורי הריקוד המקצועיים יגיעו אליכם הביתה, מתי שנוח לכם, כדי להבטיח את הפרטיות והאינטימיות של בני הזוג. שיעורי הריקוד כוללים מגוון סגנונות לבחירתכם, כמו בצאטה, סלסה, רומבה, צ'ה צ'ה צ'ה ועוד. צוות החברה מעביר גם שיעורי וסדנאות ריקוד לכל גיל, כולל לאנשים מבוגרים שרקדו לפני שנים רבות או אפילו לא רקדו מעולם ומרגישים רצון להתחיל. מחפשים רקדנים מקצועיים לאירוע? או אולי שיעורי ריקוד לחתונה, ליום הנישואין, או לכל סיבה אחרת? חברת שוגרדאנס כאן לכל שאלה או בקשה.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

ספות אירוח

בחירה בספת אירוח צריכה להתבצע בחוכמה, במיוחד כאשר אתם מתמודדים עם מקום מוגבל בביתכם. ספות אירוח צריכות להיות לא רק

קרא עוד »
דילוג לתוכן