עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ספורט, בריאות וכושר
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

מצאי לך מקצוע חדש – הסבת קריירה לעולם הלידה וההיריון

צוות האתר

בעקבות האירועים שעברה מדינתנו, ורוח ההתנדבות היפה ששוררת בעם כבר תקופה, המון אנשים מעוניינים לבצע הסבת מקצוע ולעסוק בעבודה עם פן יותר טיפולי ומסייע. אחת העבודות החשובות שיש להן כיום ביקוש בשוק הוא הדולה – בעצם אותה מטפלת שמסייעת לאישה ההרה במהלך ההיריון, בלידה, וגם לאחר הלידה. אמנם כדי להפוך לדולה, ההסמכה היא אינה חובה, אך היא מועילה ביותר. הסמכה מספקת אמינות וממחישה את המחויבות שלך לסטנדרטים מקצועיים ואתיים. השגת השכלה והכשרה מקיפה היא חיונית והשלמת קורס לימודי דולה או תוכנית הכשרה היא מומלצת מאוד כדי לצבור את הידע והכישורים הדרושים.

כיצד לבנות את הקריירה שלך כדולה מהימנה

ניסיון מעשי גם הוא בעל ערך לבניית בטחון וחידוד הכישורים שלך. חפשי הזדמנויות להשתתף בלידות, בין אם זה באמצעות התנדבות, תוכניות חונכות או הצטרפות לדולות מנוסות למטרות למידה. ניסיון מעשי מאפשר לך לראות את תהליך הלידה ממקור ראשון ולקבל הבנה מעמיקה יותר של התמיכה הנדרשת. כמו כן, מלבד הכשרה מקצועית והניסיון, מי שמעוניינת להקדיש את חייה לקריירה מסוג זה, לרוב תגיע עם סט תכונות מסוים. חמלה, אמפתיה, סבלנות ומיומנויות תקשורת מצוינות כולן תכונות חשובות על מנת שתוכלי להיות דולה יעילה. היכולת לספק תמיכה לא שיפוטית, להקשיב באופן פעיל ולהסתגל למצבים שונים היא חיונית, אך המעלה הגדולה מכולן היא כנראה התשוקה האמיתית לתמוך בנשים ובמשפחות שלהן במהלך מסע הלידה.

לימודים במוסד נחשק

עם זאת, שוב אנו חוזרים לשלב הראשון – מאיפה מתחילים את התהליך והופכים להיות דולה איכותית, מקצועית ומיומנת? מכללת "ללדת" היא המוסד הגדול ביותר בישראל לנשים המחפשות הכשרה ייעודית בתחומים הקשורים להריון ולידה ולו מספר סניפים במקומות שונים בארץ. בין אם מדובר בלימודי קורס הכשרת דולות כדי שתוכלו להפוך לדולות מיומנות ומוסמכות, קורס בו תלמדו להדריך נשים לקראת לידה, או אפילו לימודים על מנת להפוך למדריכות הנקה מוסמכות או מדריכות עיסוי תינוקות, המכללה מציעה תוכניות לימודים מקיפות כדי לספק לכן את כל התנאים הדרושים לעבוד במקצועות אלו. יתרה מכך, המכללה משמשת כקהילה תומכת, המעניקה תמיכה שוטפת, פעילויות העשרה, סמינרים ורשת של אנשי מקצוע בעלי דעות דומות. בסופם של הקורסים, גם אתן תוכלו לשמש חלק בלתי נפרד מהזיכרונות של נשים מתקופת ההיריון והלידה ולהוות תמיכה משמעותית.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

אשפוז פסיכיאטרי פרטי

מצבים נפשיים מורכבים במיוחד זקוקים לתהליך טיפול צמוד המלווה בהשגחה רפואית פסיכולוגית ופיזית, הדורשת אשפוז. אמנם מעדיפים תמיד להימנע מכך,

קרא עוד »

הליכה טרשת נפוצה

מחלה אוטואימונית דלקתית כרונית, טרשת נפוצה משפיעה על מספר חלקים של מערכת העצבים המרכזית. המוח וחוט השדרה יכולים לסבול מנזק

קרא עוד »
דילוג לתוכן