עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ספורט, בריאות וכושר
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

ייצוג  בבית המשפט: שילוב של יכולת, כישורים ומקצוענות אמיתית

צוות האתר

עבור רבים אשר אינם מכירים את תחום עריכת הדין לעומקו, חושבים בטעות שעבודתו העיקרית של כל עורך דין היא ייצוג הלקוח בבית המשפט. הדברים אינם כך. עריכת דין כוללת הרבה מאוד תחומי התעסקות מעבר לייצוג בבית המשפט. עורכי דין מנסחים חוזים לתאגידים ולאנשים פרטיים, מספקים ליווי ויעוץ משפטי ועוד. לכן, אם אתם יודעים שחלק חשוב מהשירות לו אתם זקוקים מעורך דין הוא ייצוג בבית המשפט, בחרו עורך דין ליטיגציה אשר ייצוג בבית המשפט הוא מתחומי ההתמחות המרכזיים שלו ויש לו ניסיון בייצוג בכלל הערכאות המשפטיות, מבית משפט השלום עד בית המשפט העליון, זאת כמובן בנוסף להתמחות בנושא אליו קשורה התביעה, בין אם דיני חברות, מקרקעין וכו'.

עומדים לרכוש דירה? בחרו עורך דין שילווה אתכם בכל התהליך

עסקת נדל"ן היא מורכבת מכל הבחינות. ערכו של בית, אפילו דירה פשוטה יחסית,  הוא גבוה משמעותית ביחס לנכסים אחרים. מעבר לכך בעסקת נדל"ן יש מעורבות לא רק של הקונה והמוכר אלא גם של הרשויות: רשות מקרקעי ישראל שהיא לרוב הבעלים של הקרקע, רשות המיסים בגלל המיסים השונים שיש לשלם בקנייה או מכירה של דירה וגם הרשות המקומית. מעורבים בעניין הרבה נושאים משפטיים ולכן חשוב לקונה לחפש משרד עורכי דין מקרקעין שילווה את התהליך מתחילתו. עורך הדין יוודא שיתבצעו כל הבדיקות הנדרשות הקשורות לבעלות על הדירה, שעבודים, ודברים נוספים שיש לבדוק בפן המשפטי. עורך הדין גם יבדוק היטב את חוזה המכר וינהל מו"מ מול המוכר כך שיישמרו זכויות הקונה והאינטרסים שלו.

גיליתם ליקויי בניה לאחר שנכנסתם לדירה מקבלן? אל תוותרו

הציפיה של הקונים דירה מקבלן להיכנס כבר לדירה היא רבה. עליהם לחכות לא מעט זמן מרגע הקניה עד לרגע מסירת הדירה. בזמן זה הם מתנחמים בכך שיקבלו דירה חדשה ונוצצת בה הכל מושלם וחדש. אמנם הדירה היא חדשה אך לצערנו במקרים רבים מתגלים ליקויי בניה כאלה ואחרים או חריגה בבניה ביחס לתוכניות וההדמיות שהוצגו. חשוב להיות מלווים כבר מתחילת התהליך ע"י משרד עורכי דין מקרקעין שיש לו ניסיון רב בייצוג קונים של דירות מקבלן, בין היתר במצבים של ליקויי בניה המתגלים לאחר מסירת הדירה. קבלנים רבים אומרים שישנה שנת בדק: אחריות למשך שנה. הדברים אינם מדויקים ועפ"י חוק לכל סוג של ליקוי יש את זמן האחריות שלו. לכן חשוב שיהיה מעורב עו"ד מומחה בתחום.

משרד עו"ד אוהד יעקב אלגרסי מתמחה במשפט האזרחי מסחרי. הוא מייצג ומלווה חברות רבות ופרטיים וכן מתמחה בכל הקשור למקרקעין. מוזמנים ליצור קשר

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

הליכה טרשת נפוצה

מחלה אוטואימונית דלקתית כרונית, טרשת נפוצה משפיעה על מספר חלקים של מערכת העצבים המרכזית. המוח וחוט השדרה יכולים לסבול מנזק

קרא עוד »

מעבדה עד הבית

הקלות שמספקת האפשרות להזמין בדיקות מעבדה עד הבית היא אחד היתרונות העיקריים של שירות זה. אנשים כבר לא צריכים לקבוע

קרא עוד »
דילוג לתוכן