עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ספורט, בריאות וכושר
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

בי-קיור לייזר מציגים: הכל אודות סיאטיקה

צוות האתר

שמעתם פעם על סיאטיקה? עבור מרבית האנשים סיאטיקה הינה עוד מושג רפואי עלום בעל ניחוח קר וזר, אבל האמת היא שהמשמעות שלה מוכרת, למרבה הצער, ללא מעט אנשים ברחבי העולם, גם כאשר אינם מודעים להגדרה הקלינית של מצבם. בין סבך העצבים בגוף האדם עובר העצב הסיאטי, מדובר בעצב הארוך ביותר בגוף, ומיקומו מתחיל בעמוד השדרה ויורד עד לאורך הרגליים. באופן רגיל מדובר בעצב שימושי ואפילו חיוני בגופנו, אולם במקרים שונים הוא עלול לעורר מהומות בצורת התקפות כאב עזות מאזור הגב התחתון ומטה, לאזור הישבן וגם הרגליים. איך מטפלים בסיאטיקה? הצרה היא שלרפואה המסורתית אין הרבה מה להציע מלבד משככי כאב עוצמתיים שתופעות הלוואי שלהם מוכרות וכלל לא מגרות, ועוד כמה אפשרויות שלא מוכיחות את עצמן במיוחד. כנראה שמכשיר בי קיור לייזר הוא הפתרון היחיד בתחומו לבעיות סיאטיקה.

טיפולים אפשריים

כאמור, סיאטיקה היא כאב שעובר לאורך הגוף מהגב כלפי מטה. היא עשויה להיות כרונית וללוות את הסובל באופן קבע בכאב עמום באזורים שונים, ולחילופין עשויה להתבטא בהתפרצויות כאב חולפות בתדירות משתנה וברמות כאב שונות. כאב סיאטי הוא בין הכאבים החזקים שמכיר גוף האדם, אולם בינתיים לא מצאה הרפואה פתרון לבעיה זו. אמנם, לפעמים כאשר מזהים סיבה מוגדרת לסיאטיקה אשר ניתנת לטיפול, כמו למשל פריצת דיסק או היצרות תעלת השדרה, מוצעים טיפולים שונים שמטרתם לטפל בגורם זה וכך לעצור את הכאב הסיאטי, אולם לא תמיד ניתן לזהות את הבעיה הגורמת לכך, לפעמים מדובר בבעיה שאין לה פתרון רפואי, ולפעמים הפתרונות אינם מצליחים לפתור את הדבר.

איך מטפל בי קיור לייזר בכאב סיאטיקה?

מכשיר הבי קיור לייזר מתבסס על טכנולוגיה מקצועית הרשומה בפטנט, הטכנולוגיה עושה שימוש בקרני לייזר רך, אלו הן קרני לייזר זהירות ועדינות אשר הוכחו באופן מוחלט כבלתי מסוכנות, קרניים אלו בכוחן להרגיע את העצבים הכאובים באמצעות השפעות מגוונות על תהליכים פיזיים בגוף, כמו הפרשת הורמונים מרגיעים שונים, התנעת ריפוי עצמי של דלקות סמויות בגוף, ושחרור אזורים תפוסים. בי קיור לייזר בטוח לשימוש על פי איגודי בריאות בין לאומיים, ומאפשר שימוש ביתי בטוח לבעיות כאב חסרות מענה. חברת ביו קיור לייזר עומדת לרשותכם, מוזמנים ליצור קשר.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

שיפוץ בניין משותף

שיפוץ בניין משותף הוא אתגר יוצא דופן מבחינות מגוונות, אבל אין ספק שהייחודיות שלו ברמה האתגרית נובעת בעיקר מהמילה האחרונה

קרא עוד »

צבע לרצפה

צבע אפוקסי הוא אופציה מצוינת לרצפות בטון אם אתם רוצים פתרון ריצוף עמיד ואסתטי. שני המרכיבים העיקריים בצבע אפוקסי הם

קרא עוד »
דילוג לתוכן