עוד תוצאות

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
asakim
Filter by Categories
אוכל ובישול
אירועים
בנייה ונדלן
הום סטיילינג
זירת המומחים
חוק ומשפט
טכנולוגיה
יופי וקוסמטיקה
לייף סטייל
לימודים
מידע ומאמרים
מפעלים ותעשייה
ספורט, בריאות וכושר
עסקים מקומיים
פיננסיים
פרסום עסקים
קהילה
קניות ברשת
רפואה ובריאות
שיפוצים

איך פועלת המערכת של יחידת קירור?

צוות האתר

המרכיב העיקרי של יחידת קירור הוא מיכל ענק ובו צינורות המובילים גז או נוזל קריר. במהלך פעולת הקירור אין אינטראקציה בין הגז למים. יחידות קירור פועלות בעזרת מערכת מעגלית של צינורת, אשר מובילה חומר קירור ההופך מנוזל לגז, ולהפך, וכך בעצם שואב את החום מהסביבה ומקרר את החלל. מעגל סגור הדורש כמות קבועה של מים נחוץ להפעלת הצ'ילרים. ישנן שפע של מערכות זמינות כיום, כולל מערכות ניידות, קבועות ומרכזיות. יחידות קירור מותקנות בדרך כלל על גגות, הממוקמים מחוץ לבניינים. הצ'ילרים משמשים לקירור תהליכים תעשייתיים, מכונות ייצור וחללים באופן כללי.

סקירה כללית של צ'ילרים מקוררים במים והיתרונות שלהם

צ'ילרים מקוררים באוויר אינם מחזיקים מעמד זמן רב כמו אלו שמקוררים במים. הסיבה לכך היא שיחידות קירור במים מוגנות טוב יותר ממזג האוויר מכיוון שהן אינן חשופות לנזקים חיצוניים. בניגוד לצ'ילרים המקוררים באוויר, שיכולים להיות קצת רועשים בגלל התעלות והפתחים שלהם, יחידות קירור הפועלות על מים עובדות בשקט. זרימת המים דרך המערכת כמעט ואינה מורגשת. במקומות שבהם רעש יכול להוות בעיה, כמו בתי ספר או בתי חולים, הפעולה השקטה הזו מועילה למדי.

חברות שאין להן מספיק שטח חיצוני עשויות להפיק תועלת רבה מצ'ילרים מקוררים במים מכיוון שהם ממוקמים בתוך מבנים. בחוץ, באזור פתוח עם הרבה אוויר צח, תמצאו צ'ילרים מקוררים באוויר. כמו כן, במקום להשתמש בכימיקלים מזיקים, צ'ילרים בטיחותיים מקוררי מים משתמשים במים כחומר הקירור. אנשים שבאים איתם במגע קבוע ירגישו מטבע הדברים בטוחים יותר בגלל זה.

יציבות מערכת הקירור

למערכת הקירור יתרונות רבים, כמו בקרת טמפרטורה מדויקת בזמן הקירור וחיסכון ניכר בהוצאות האנרגיה. תחזוקה נמוכה היא יתרון נוסף.  מכיוון שמדובר במערכת מיוחדת במינה, יש לבצע תכנון מקדים לפני ההתקנה. הכנה זו תתבסס על לימוד תנאי השטח ומפרט המבנה. מעבר לכך, על מנת לאפשר פעילות ארוכת טווח, חשוב להעריך את כמויות המים הדרושות לקירור במערכת מתאימה. אל תפספסו את השלב הזה שכן התחלת התקנת המערכת מבלי לבצע בירור מעמיק תחילה תהיה קשה מאוד ותניב תוצאות לא מספקות.

מאחר וההתקנה היא תהליך מורכב הדורש מומחיות של אנשי מקצוע מיומנים, חשוב לפנות למומחים בתחום. מסיבה זו כדאי לשכור עסק בעל מוניטין שעובדיו בעלי ניסיון רב בתעשייה וישתמשו בכלים חדישים להשלמת ההתקנה. לקביעת פגישת ייעוץ, התאמת המערכת המתאימה והתקנה של יחידות קירור בעסק שלכם, צרו קשר עם המומחים של קירור ארווין, העוסקים בתחום מאז שנת 1971.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בווטסאפ
שיתוף בטלגרם
אימייל

עשוי גם לעניין אותך

הליכה טרשת נפוצה

מחלה אוטואימונית דלקתית כרונית, טרשת נפוצה משפיעה על מספר חלקים של מערכת העצבים המרכזית. המוח וחוט השדרה יכולים לסבול מנזק

קרא עוד »

עיצוב חיוך

זה עידן ויזואלי. כולנו רגישים יותר לאופן בו אנחנו מצטלמים ובדרך בה אחרים רואים אותנו. לכן לא מפתיע לראות עוד

קרא עוד »
דילוג לתוכן